Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.04.17. 21:32 AnnGel

3 hete abbahagytam már a munkát, azóta azt várom, hogy mikor jön el az, amikor végre feltett lábbal horgolhatok/olvashatok, de csak nem akar eljönni. Mert kezdtünk ugye a felújítással, aztán asztalossal, aztán húsvét és bölcsiszünet, aztán férjem szabit vett ki és a nagylány nálunk volt egy hétig, ennek örömére kislány beteg lett és itthon voltam vele.

Most már felcsillant a remény, elkezdődött ez a hét, hétfőn főztem meg mostam meg elraktam a téli ruhákat, eljutottam tornára, ma elmentem vérvételre, aztán masszázsra, mert megérdemlem, és tényleg, mert ma azzal fogadtak, hogy lázas a kicsike. Ilyenkor mindig abban reménykedem, hogy holnap már hátha nem lesz az, és holnapután már megint mehetne, de ilyen még sosem fordult elő. Hát jó.

Azt hiszem, hogy már most kijelenthetem, hogy elbuktam a könyvtár challenge-t, amiben kivettem egy olyan 600 oldalas könyvet, aminek két hét a kölcsönzési ideje. Csütörtökön kell visszavinnem, és még csak 150. oldalon tartok. És a fektetés óta eltelt másfél órát sem olvasással töltöm, szégyen.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5513845494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alisarboissay 2018.04.25. 13:01:17

Elvezd ki, hogy nem kell dolgoznod egy ideig. Bar a gyerekneveles sem kis melo. Mikorra varhato a nagy nap? :-)

AnnGel 2018.04.25. 17:24:32

Május 28, de nagy divat a családban a késés, úgyhogy lehet, hogy június eleje :)
süti beállítások módosítása