Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.06.16. 23:57 AnnGel

60.2 kg


DRÁMA.

Nem tudom, miért vagyok meglepve, mostanában sok szemetet eszem, későn vacsorázok, hetekig nem volt sem jóga, sem tánc. Persze azzal nyugtattam magam, hogy Dublinban sokat gyalogoltam, ezen kívül a héten: hétfőn konditerem, csütörtökön tánc, pénteken duett-összerakás (=tánc), szombaton 2.5 órás táncpróba. Persze nem lehet négy lusta hetet egy aktív héttel jóvá tenni, illetve nem tragédia, csak még sosem kezdődött a súlyom hatossal, ELINDULTAM A LEJTŐN ezért DRÁMA VAN meglepődtem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr475160416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása