Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.04.01. 21:48 AnnGel


A színházak éjszakája végül főleg azt jelentette, hogy emberek állnak sorban az esős hidegben, de mi bejutottunk egybe (nem sorba, színházba), és az jó volt, aztán további hosszas várakozás után megnéztünk 2x2 percnyi darabot. Ez utóbbit nem értettünk, erre mondják azt, hogy modern, azt hiszem.

A mai napsütéses vasárnap délutánon elmentünk horroszínházba ide, tényleg nagyon félelmetes, ajánlom annak, aki szereti, ha sötétben ijesztgetik illetve a fülébe hörögnek.

A nap további részében újranéztem a Sherlock s02e01-et, majd nekiálltam főzni, ami közben lement a s01e01. Persze minden mást is bedaráltam a hétvégén, nem tudom, mi menjen lefekvés előtt, mindezek tetejében pedig túl híg lett a csirkepaprikásom. Irigylem a problémáimat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr755160388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása