Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.03.05. 17:02 AnnGel

Egy kicsit a közlekedésről


Hétfőn vagy ketten történt, hogy Dunakeszin elgázolt egy nőt a vonat. Utólag tudtam meg, hogy azért, mert nem használta az aluljárót, hanem a sínen keresztül ment át.

Azóta rettenetesen érzem magam, mivel én is mindig a síneken keresztül közlekedek reggelente (nem Dunakeszin), persze körülnézek, és csak utána lépek rá. Mikor hazafele menet a délutánira sietek, akkor mindig az aluljárót használom, így nem fordulhat elő az, hogy annyira leköti a figyelmem a vonatra futás, hogy észre sem veszem, hogy közben közeledik a másik, viszont tökre el tudom képzelni, hogy valaki ebbe a hibába esik.

Amikor elkezdünk rendszeresen áthágni bizonyos szabályokat, akkor nem is az a veszélyes, hogy időnként nem tartjuk be, hanem az, mikor rutinná válik a szabály figyelmen kívül hagyása. Hányszor láttam már a körútön figyelmetlen embereket, akik majdnem leléptek a villamos elé, emlékszem, egyszer az egyikre rá is kellett ordítanom. A Király utcánál most kifejezetten veszélyes, mivel más ritmusban ad zöldet az úttestre a lámpa, mint a villamossínekre. Sokan elindulnak át a sínen, mert látják, hogy az úttestre zöldet kapnak, de azt már nem veszik észre, hogy a villamos közben közeledik, és a sínen a gyalogosnak piros van.

Múltkor a villamosra futottam, láttam, hogy villogni kezd a zöld, de még pont átértem volna. Erre a kocsisorban az első autós rálépett a gázra. Neki piros volt még, de átment a zebran, majd persze  három méterrel odébb megállt, hiszen ott volt a következő piros lámpánál alló kocsisor vége. Majdnem elütött, és nem tudom miért. Rutinból elindult, mert látta, hogy a gyalogosnak már villog? Vagy direkt velem akart kiszúrni?

Mostanában félek egy kicsit.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr815160377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapsi 2012.03.05. 18:35:27

nekem erős vonatfóbiám van, úgyhogy amikor reggel csordástul megindult a fél gyár át a síneken, mindig gyomorgörcsöm volt... ááá, szegény, de ugye azért nem aza vonat gázolt, amivel te mentél? jaj.

Ismeretlen_119215 2012.03.05. 20:19:19

[tapsi](#11983821) nem, nem az gázolt szerencsére. és én is félek a vonatoktól, mindig a frász jön rám, mikor valaki tök közel áll a sínekhez, és elszáguld mellette a vonat :(

gillz 2012.03.06. 09:17:39

úúú, végre mások is, akik félnek a közeli vonatoktól. én állandóan szoktak görcsölni a szűkebb villamosmegállókban is.
süti beállítások módosítása