Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.02.26. 10:12 AnnGel


A héten végre újra eljutottam jógára, amire kicsit mérges vagyok, mert addig pakolgatták az időpontokat, míg végül egy sem lett jó, viszont a bérletemből még mindig volt egy alkalom. Azóta kinéztem már egy másik helyet, és oda fogok járni. Amúgy hihetetlenül gyorsan lehet benne fejlődni, már sokkal jobban megy, mint öt alkalommal ezelőtt, jól is esik, és teljesen felpörget.

Nem is tudom, miért nem jutott ez előbb eszünkbe, de levelezgetés helyett kitaláltuk, hogy skype-on beszélgetünk Dublinba szakadt barátnőmmel, 02:22, nem, ez nem perc:másodperc, és tök jó volt dumálni, és elhatároztuk, hogy minden héten kell egy ilyen.

Aztán láttam a Némafilmes-t (jó), voltam összeöltözős farsangi buliban, befejeztem a Terra Nova-t, besüt a lakásba a nap, és most elmegyek és megölöm a mindent beborító penészt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr115160375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása