Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.01.27. 12:00 AnnGel


Amúgy a főzőcske meglepően jól megy, elégedett vagyok magammal. Amikor hazautazok, akkor úgyis hozok otthonról (mint eddig is), de mikor nem, akkor tényleg tudok pár órát szakítani arra hétvégén, hogy főzzek háromféle kaját és bedobozoljam. Mióta megvannak a hangszórók, azóta sorozatok mennek főzés alatt, így nem is unalmas, és nem érzem úgy, hogy a sorozataimból pihenésből vesz el időt.

A konyha is kezd már egy normális háztartáséra hasonlítani (azt leszámítva, hogy a szobában van), vannak fűszereim, tészta, dolgok a fagyasztóban, ilyenek. Meg hát a melegszendvicssütő, a boldogság forrása.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr405160368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_17452 2012.01.27. 18:21:10

Megbeszéltem az Emberrel, és ha szeretnéd, és találsz neki egy kábé bő mikrónyi (nem mikronnyi, hehh) helyet, akkor szívesen leparkoltatjuk nálad az okos kis villanysütőnket. Abban is nagyon fincsi dolgokat lehet készíteni ám, csak gyerekméretű tepsi kell bele. ;)
süti beállítások módosítása