Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.01.08. 17:34 AnnGel

Az előző részek tartalmából


Először is: BÉRKING! Én nyertem, a szembeszomszéd behúzza a függyönyt!!

Nem bánnám, ha az évem olyan lenne, mint ez a hetem. Hétfőn elmentem jógázni, majdnem meghaltam, de jó lesz ez. Kedden korábban végeztem, így eljutottam táncra, ami után még kiporszívóztam és port törölgettem. Szerdán oroszra mentem, ami után még fürdőt takarítottam (én hős!), csütörtökön megint tánc, pénteken iszogatás hajnali háromig, szombaton zombulás, bevásárás, főzés, vasárnap délelőtt tánc, délután további zombulás. Mellékesen megnéztem egy évad American Horror Story-t is.

Szóval csak arra akaram rávilágítani, hogy sikerült belesuvasztanom időmbe és energiámba mindent, amit szeretnék csinálni. Ebből persze a keddi és hétvégi tánc nem állandó, szóval lenne időm pihenni, hazautazni, meg oroszra készülni, az online angolt csinálni, amire a cégnél jelentkeztem.

Nyilván már most borul az egész, mert pénteken kiderült, amire eddig is számítottunk: az adóváltozások és az Erzsébet utalványos faszkodás miatt határozatlan ideig nem kapunk melegétel utalványt. Ez elég nagy szívás, mert nekem azzal együtt, hogy havi kétszer hazautazok Veszprémbe (és így néhány napig van kajám), ez az utalvány hónap végéig elég volt kajafutárra hétköznap. Számolgattam kicsit, hogy mennyire esne jól ezt is a fizetésemből állni, és hát nem igazán. Persze a kajálási szokásaimat már az utóbbi két hónapban racionalizáltam, elmegyek a messzebb levő, de olcsóbb boltba heti nagybevásárlást intézni, főzeléket és tésztát rendelek, nem húst körettel, meg ilyenek, de a kajautalványt fizuból pótolni nem igazán szeretném.

Így a hétvégén próba jelleggel elindítottam az Anna rezsón főz horror/science fiction sorozatot (fogalmam sincs, hogyan fogom ezt időbeosztásilag megoldani), persze nem kell semmi extrára gondolni, currys zöldségek kuszkusszal volt a menü, meg vettem tortellinit, amit elég csak kifőzni, tésztát, üveges szószt, fagyasztott spenótot, húdeizgi. Meg véletlenül búzadarát liszt helyett, de ahogy mondani szokták, minden kezdet nehéz.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1005160364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annalight 2012.01.11. 21:37:56

csak azt szeretném mondani, h két hónapja nyomom én is ezt a rezsón főzős dolgot , hát kurvanagy élvezet, mit ne mondjak, de menni fog!!

Ismeretlen_119215 2012.01.12. 00:28:14

[annalight](#11864711) köszi! :)

Ismeretlen_17452 2012.01.14. 08:42:29

effektíve m is rezsón főztünk/főzünk (kétlapos izébigyó a konyhapultba építve), műx. Leves, főzelék, pöri, ragu, karamella!!44!!!, tojásrántotta, palacsinta, satöbbi. És konnektorba dugható sütőnk van, valamivel nagyobb, mint egy mikró, a normál tepsiméret fele kb ami belemegy, ha tudsz egy ient szerezni, akkor sült husik, rakottasok, jó pár fajta süti is menni fog. Nekem is rohadtul hiányzik a gáztűzhely, és az új albiban is villanytűzhely lesz, dehhát ez legyen a legnagyobb gond... pár masszív műanyag edény, és ha egy főzésre nagyobb adagot készítesz, a többit lefagyasztod, és akkor megvan a változatosság is, hogy ne ugyanazt edd egy hétig. ;)

Ismeretlen_119215 2012.01.18. 23:35:47

köszi a tippeket :)
süti beállítások módosítása