Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.12.22. 17:12 AnnGel


Második napja dolgozom otthonról, ami annyira nem fun, mint gondoltam volna. Tegnap még úgy ahogy elvoltam, feküdtem, sokat teáztam, munkaidő után azonnal elaludtam, holtidőkben neteztem, sorozatot néztem. Ma már sokkal jobban vagyok (lekopog), nem fáj semmim, de annyi volt a munka, hogy kevesebbet ettem/teáztam, mint azt normál napokon az irodában tettem volna, elgémberedtem az ágyban laptopozástól, és mivel az utóbbi két napban összesen egy kínai kajással, és egy ételfutárral találkoztam, kezdek kicsit befordulni.

Holnap is még otthonról nyomom, kora délutáni vonattal hazautazok, meló még útközben, éljen a mobilnet, aztán ünnepek, ügyelet 25-én, és még egy utolsó kör szopás a két ünnep között, hajrá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr375160357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása