Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.12.19. 21:38 AnnGel


Nem tudom pontosan, mire gondoltam, mikor elmentem plázázni ünnepek előtt pár nappal, de hát pont most tört rám az ellenállhatatlan vágy, hogy vegyek egy orosz nyelvtani összefoglaló könyvet (mert nincsen amúgy három különböző nyelvkönyvem). Gondoltam ha már erre járok, nézek magamnak fülbevalót, illóolajat, dolgokat, amiket normális emberek vesznek, akiknek nincsen nyelvkönyvfétise. Fél óra alatt meggyűlöltem a helyet, az embereket, a tömeget, negyed órát álltam sorban a libriben, most kicsit szeretnék egyedül lenni.

De legalább megvágtam magamnak kettő zenét is három percesre, most már csak választanom kéne közülük, koreográfiát csinálni, újraírni az egészet a tökbe, hanyagolni néhány hétig, majd legközelebbi fellépés előtt két héttel pánikszerűen befejezni. Persze ne ártana az izomlázamtól megszabadulni, azért ez elég kínos, hogy egy óra jógától meg akarok halni napokig.

Tudom, hogy akartam még írni valami hihetetlenül érdekfeszítő dolgot az életemből, de azt hiszem elfelejtettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr905160355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása