Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.11.11. 15:37 AnnGel


Pénteken aztán csajbulit tartottam, borral, chipsszel, sajttal, és most már voltak poharaim is meg ilyenek, nem csak egy bögre meg egy doboz tea.

Aztán voltam otthon szüleimnél, beszélgettünk sokat, meg a már említett töpörtyű és torta is. Lassan véget ér a szabadság, amire gondolni most fizikailag fáj, szeretem én ezt a munkát, de most nem kívánja egy porcikám sem, hogy jövő héttől ismét felvegyem a fonalat, és a magukat újrageneráló problémákat próbáljam megoldani.

Különösen szerencsétlen vagyok az utóbbi egy napban, elmentem szoláriumba (pár hete kezdtem, hogy ne legyek hullafehér a színpadon), és az előző alkalmakon megbátorodva egy erősebb gépbe feküdtem. Igen, most piros a hasam, nagyon, örülök is, este lekentem magammal tejföllel, ami jó esett, ellenben olyan lett a frissen felhúzott ágynemű, fufufufuuuuuu. Reggel félkómában levertem egy hatalmas kést a földre, ami majdnem beleállt a lábamba, igazán kellemes lett volna, rá pár órára pedig mikor megpróbáltam begyújtani egy gáztűzhelyet, az összes szőrszálat leégettem az ujjamról. Egyedül azt remélem, hogy most az összes bénázás megtörténik velem előre, és a fellépések emiatt szuperül fognak történni.

De addig is 2011.11.11 van, ami tök jól néz ki, és a szülinapom, meg a Tribal Fest Budapest gálaestje is egyben. Reggel óta a tanárnőm lakásában pesztrálom a külföldi vendégeket, és például egész eddig azt is megálltam, hogy felvonyítsak Samantha Emanuel láttán, hogy ómájgádjurömézingikentvéjttomítjú. És akkor este gála, reggel workshop, délután verseny, este open stage, reggel ismét workshop, és hopp, vasárnap délután is lesz.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr405160342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása