Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.14. 13:07 AnnGel

2. nap

Címkék: csalad eletkepek

Na, mint látható, megtaláltam a netes helyet. Van itt egy netcafé, ahol tökre rendesek voltak, és elmondták, hogy pár házzal arrébb van egy kávézó, ahol ingyen netezhetek, ha van laptopom. Szóval most itt, így.

Esik az eső, milyen jó, hogy strandolni jöttünk. Többiek most a strandnál vannak, és azon tanakodnak, ki rohanjon el a szállásra a kocsiért, hogy a picit haza tudják vinni. Nem kéne megáznia, mégiscsak 2.5 hónapos. Óvjuk még a széltől is :P :)

Kiderült, hogy ebben a kávézóban mostanában rendszeresen van stand up comedy, ma Kiss Ádám fog fellépni. Telefonálok szülőknek, hogy vegyek-e nekik is jegyet, mert én jönnék.
- Tudod, a Fábry Showban is léptek fel néha... Stand up comedy, tudod?
- Nem nézek Fábryt, nem tudom, mi az...
- Hát kiáll, és beszél és vicces...
(mély kuss)
Szóval ők asszem nem jönnek...

Ma keltem korán, fél 7 előtt, általában nyaraláskor én szorulok ki a nappaliba/konyhába aludni, így kelek az első kelővel, aki jelenleg a pici az anyjával. Szóval arra ébredtem, hogy "brrrrráááááágghhhhííí" (utánozta az égdörgést). Nembaj, friss vagyok, mint a... friss vagyok. Tökre. Friss. Friissshhhhoorrrrty. Zzz. Olyanok a reflexeim, mint egy döglött hintalónak.

Most amúgy indulnék már vissza, de még mindig zuhog, így kénytelen vagyok tovább netezni, micsoda tragédia :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4567510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása