Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.04. 15:55 AnnGel

Kocka és strandolás

Leadtam a rendelést egy ilyenre:

ASUS Eee 900, 1GB RAM, 20GB SDD (4 beépített+16 GB flash), 8.9"-es képernyő, Linux-szal. Windózos verzsönben csak 12 GB van (összesen), ezért maradtam Linux-nál, meg amúgy is, amire használni akarom, az elfut azon is: net, skype, zene, meg képek tárolása. Egyértelmű, hogy nem ezen fogok játszani, meg filmet nézni...
1 kg-os, méretre nem nagyobb egy könyvnél, elfér egy női oldaltáskában. A helyi boltban megtapogattam, kipróbáltam, gépeltem vele, nagyon baba.

Alapban olyat akartam, amilyet Vid.Eskin-nél olvastam. Ha ő nem ír róla, akkor nem tudom meg, hogy van ilyen (nem olvasok rendszeresen ilyen kütyükről cikkeket), szóval köszönöm neki :) Most meg aktuálissá vált, hogy kéne valami ilyesmi, szóval hosszas keresgélés, olvasgatás, és rendszergazda bátyámmal együtt arra jutottam, hogy ez jó, és kell. Kiderítette, Veszprémben hol lehet ilyet megtapizni, odamentem, megtapiztam, és látom, hogy ez nagyobb, és szebb, és drágább. Amúgy is vettem volna bele valami memóriakártyát, hogy némi zene elférjen rajta (4 gigás vinyón kb 1.5 giga marad a felhasználónak, ez nem túl sok, főleg, hogy nekem utazásra kell, képeknek is el kell férniük), rövid gondolkodás, és fejszámolás után (hát ez plusz 16 GB, így nem kell bele memókártya, és nagyobb a kijelzője, és nagyobb RAM) megállapítottam, hogy megéri.

Rengeteg cikket elolvastam a 700-as típusról, és több helyen is írták, hogy nyárra tervezik a szebbet-jobbat-nagyobbat, de linket sosem találtam rá, hogy na, megjelent. Gyász.

Más.

Tegnap strandolni voltunk, nem vagyok egy vízikacsa típus, de ezt most nagyon élveztem. Strandolás után pedig volt grillezés, de majdnem nyersen ettük a húst, mert alig akart begyulladni (a grill, nem a hús). Grillezés részleteiről majd szerintem Azbesztkertitörpém ír, arról, hogyan mentette meg a napot (én hősöm).

A hegyen persze nincsen más, csak mobilnet, az sem a gyors fajtából (pl blogbejegyzést nem küldött el sehogy sem), ebből született a modern népköltészet legújabb gyöngyszeme:

Lassú vagy te,
Lassú vagy te,
Szent György-hegyi
Vodáááás net!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr2553404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása