Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.06.23. 10:24 AnnGel

Hiszti

Címkék: szenved antikocka aargh

Meleg van.

Kibebaszottul kikúrt módon kurva meleg van. Már komolyan megfordult a fejemben, hogy fogom az angol cuccomat, és beülök egy légkondis helyre, és ott tágítom a fejem. Csak túlságosan kocka vagyok hozzá x).

Valakinek esetleg valami tippe arra, hogyan hűtsem magam, a lakást, vagy bármi?

Blöeee.

(amúgy az meg milyen már, hogyha nem adok címet a bejegyzésnek, akkor nem jelenik meg rss-feedben? szemétség.)

Update: jókedvemet még fokozza, hogy nem tudok blográdiót betenni. Pedig mindent úgy csinálok, ahogy az meg vagyon írva. Bah.

Update2: több órányi küzdés után sem sikerült. Pedig már egyszer töröltem mindent, és újrakezdtem előről, hátha, de nem. Mindenesetre megtekinthető (legalábbis IE-rel igen, Firefox-szal nem) bal oldalon a csodás, és nem működő blográdió. :antikocka:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr82534776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása