Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.06.20. 13:44 AnnGel

Kellene, kellene...

Címkék: szenved

Nyekk, megint kifogytam a zenékből. Lassan Disturbed mérgezést fogok kapni, szóval azt most hanyagolnom kellene egy darabig (pl. nem hallgatni legalább két napig :P ), viszont nincsen túl sok kedvem máshoz.

Napünnepig nem kellene húst ennem, ami az albérletben nem is volt gond, mert főztem magamnak olyat, amiben nem volt, viszont itthon tele a hűtő, és csak húsos kajával. Óje.

És angoloznom kellene, jajj. Neki is állok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr75530699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása