Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.06.11. 13:26 AnnGel

Pihi (?)

Címkék: suli beeena

Tegnap megtudtam, hogy egy pár miattam szakított. Mármint hogy én találkoztam a sráccal, ezen meg a nője úgy berágott, hogy addig veszekedtek, míg végül nem szakítottak. Ez már a harmadik olyan eset, mikor valakik miattam vesznek össze, de ez az első, hogy szakítottak is. Jó, persze, tudom, hogy nem én vagyok az ok, mert már mindenen veszekedtek, de akkoris. Kurva jól érzem magam tőle. Lelkiismeretfurdalás ON.

(update: úgy tűnik, mégsem)

Mai nap indulása tipikusan Én-re sikerült:

Vizsgára indulás előtt 10 perccel kezdtem keresni az indexemet, nem találtam, telefon haza, ott sem találják.

Késve vizsgára indulás (amire persze nem sikerült tisztességesen felkészülnöm), majd Blahán ácsorgás, mivel nem jött egy kibebaszottul kikúrt villamos se. Oké, legyen busz, buszon döglődés, vizsgára késéssel beesés. Majd kb 40 perc múlva távozás.

Nem tudom, bármennyi időm van egy vizsgára, mindig végzek fél-3/4 óra alatt, amit tudok, azt villámgyorsan leírom, amit meg nem tudok, úgy sem jut eszembe, minek üljek még ott ? (nem, puskázni nem szoktam, tudom, stérber, lúzer életképtelen szar vagyok). Bár volt már olyan, hogy végigültem egy vizsgát, de azok asszem 45 percesek voltak csak. Vagy ha leblokkol az agyam, mert néha olyat is csinál.

Nade hazajöttem, indexet megtaláltam, közben megjött az értesítés, hogy átvehetem a Sosehol-t (utolsó (?) vizsgám napján, tökéletes). Szóval most zúzok be újra, kergetek tanárt, és lesz könyvem, juppí.

És hogy mi szemétség? Mikor egy film, amit nagyon, de nagyon de nagyon akarsz (itthon nem kapni, ofkórz), torrenten 99,0 %-nál megáll, és nem moccan. Ja, és nem avi (mert akkor legalább meg tudnám nézni, igaz, lenne benne pár hiba), hanem image fájl, tehát teljesen le kell jönnie. Wáá. Ja, amúgy a Nightmares & Dreamscapes -ről van szó. Egyik kedvenc novellásgyűjteményem Kingtől, és filmet (sorozatot) csináltak belőle. Alig várom, hogy láthassam, vííííj.



Jajjderemélem, hogy átmentem a mai vizsgán. Különben jövő héten ugyanitt, ugyanekkor...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr31520642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása