Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.06.06. 12:44 AnnGel

Címkék: konyv

Jajj, és.

Még mindig Neil Gaiman láz van, és tegnap mikor olvastam a Gyilkosság misztériumát, feltűnt, hogy ez ismerős. Igen, ez a jelenet, ez a párbeszéd... és éppen elkezdtem volna csodálkozni, hogy milyen vizuális típus vagyok (mert képek ugrottak be a történetből), mikoris rájöttem, hogy én ezt képregényben olvastam, azért.

Szóval ma vinyófeltúrás, és legnagyobb meglepetésemre megtaláltam a képregények között Gaiman-nek egy csomó novelláját a Tükör és füstből. És ami a legszebb, hogy nem olvastam el őket, mert nem is tudtam, hogy ott vannak. Mivel exemnek nem volt nete, ezért nálam garázdálkodott mindig, szóval most, több, mint egy év után is találok olyan mappákat, amikben az ő letöltött cuccai vannak, főleg képregények, és gőzöm sem volt eddig, hogy ezek ott vannak. Vicces.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr92520617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása