Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.01.11. 20:35 AnnGel

Ma szabadságot vettem ki egy orvosi vizsgálat miatt, úgyhogy ha már úgyis ráértem, elintéztem mindent, ami eszembe jutott. Plusz egy kis luxus, mert beültem egy reggelizőhelyre reggelizni! A telefonom szerint 10 km-t gyalogoltam ma, amíg:

  • gyereket elvittem bölcsibe
  • beültem reggelizni, majd elmentem orvosi vizsgálatra a péterffybe
  • onnan a blahára könyveket átvenni
  • a nyugatihoz a szellemlovasba társasjátékot kölcsönözni
  • a corvinba a freibe ajándékba szánt kávét venni
  • onnan az astoriára pszichológushoz
  • a rákóczi térre a fonalboltba
  • majd a gyerekért el a bölcsibe

Egy hős vagyok, már nem azért. Ezen kívül nem vettem magamnak könyvet, mert van itthon pár, amit még nem olvastam el, és nem ettem túl sok szemetet sem napközben, büszke vagyok magamra.

És most összeszedem a lakást, mert egyesek széthordták a duplót és kipakolták a ruhákat a szekrényből.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr7913567363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása