Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.01.04. 20:53 AnnGel

Az erős évkezdésből azt ki is hagytam, hogy kiöntött a mosógép, de aztán meg tudtam szerelni, amire büszke vagyok. Ma meg majdnem bementem munkába, de a kicsike inkább felüvöltött hajnalban, nehezen aludtam vissza, utána meg elaludtam 8-ig, és bár nincsenek nagy távolságok, azért 8-kor már a kicskét kell öltöztetnem ahhoz, hogy a bölcsi után 9-re beérjek. Szóval maradtam itthon, milyen jó, hogy megtehetem.

Aztán itt van nálunk a Nagylány is, egész téli szünetben velünk volt, és hát ez a két csaj imádja egymást, könnyű így az élet. Egyik nap még két ünnep között elmentem egyedül bevásárolni, férjem otthon maradt a két gyerekkel, kérdeztem, hogy mi volt, erre végigmutat magán, hogy megborotválkozott, lezuhanyzott, megmosta a haját, és mindezt nyugiban. Ma délután is csak annyi dolgom volt, hogy gyümölcsöt daraboljak majd a kanapén heverésszek, ezek meg hangos röhögések közepette szétszedték a lakást. Jaj de remélem, hogy a kicsi fiúval is majd ilyen jól kijönnek mindketten.

Elkezdtem nézni a black mirror 4. évadát és eddig nagyon utálom, nagyon kiábrándító. És az X-akták is elkezdődött, ki győzi ezt?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr313550621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása