Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.03.23. 17:54 AnnGel

Minden nap lehetne ilyen (vagy hasonló)

Délelőtt babajelbeszéd tanfolyamra mentünk, most volt az első alkalom. Még anno egy kolléganőm mesélte, hogy a gyerekével jelelt, és mennyire király, mikor a még beszélni nem tudó gyerek el tudja magyarázni, hogy mi érdekli, mit szeretne, és nem tanácstalanul nézed, hogy most vajon mit akar. Nem hittem volna el, hogy ez tényleg működik, ha ő nem mesél róla.

Aztán ez annyira kimerítette a kicsikét, hogy elaludt hazafelé menet, így ha már úgysem siettem, akkor sétáltam kicsit, nagyon szuper idő volt, meg beugrottam férjemhez ebédelni. Persze közben felébredt a picinny, és éhes volt, úgyhogy hazafelé menet vaktában adogattam hátrafelé a rágcsát, a gyerek meg boldogan morzsált a hátamon, meg legalább nem halt éhen ebédig (reális veszély).

Délután próbám volt a tánctanárommal, végigcukulta az egészet, hazafelé elkanyarodtam a Duna-part felé azzal a nem titkolt szándékkal, hogy esetleg alszik egyet közben (haha), de aztán nem. Leültünk a fűbe zúzni, sütött a nap, lágy szellő, hátamon nyálas morzsadarabok. Most meg már végre hazaértünk, este pedig megyek vacsorázni volt kollégákkal. Asszem eléggé röhögni fogok, mikor megkérdezik, hogy nem hiányzik-e a munka.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1012365201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása