Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.01.30. 14:23 AnnGel

Apró örömök

Vettem egy új pelenkázótáskát, nem tudom, miért halogattam eddig, amit a babakocsihoz kaptam, az nem volt túl praktikus. Ennek meg több zsebe van, meg cipzáros, elférek benne, vállon át tudom vetni, csodás. Justanyukathings.

Befejeztem a The Get Down-t, és nagyon tetszett. Érdekes kísérlet volt, hogy mennyire tud lekötni egy olyan sorozat, aminek az alaptémája nem érdekel ('70-es évek, Bronx, hiphop, disco, graffiti). Ennek sikerült, alig várom a folytatást.

Kevésbé öröm, de megtaknyosodott a kicsike, viszont ennek ellenére jól alszik. De tényleg, milyen már, hogy mosolyog reggel a gyerek az ágyában, erre közelebbről nézve látom, hogy az arca meg lepedője egy merő rászáradt takony? Amikor én náthás vagyok, akkor aludni is alig tudok, kiszárad a torkom, állandóan felébredek. A gyerek meg meg sem mukkan reggel 7-ig, milyen rendes már tőle.

Amúgy mióta tud ülni, meg mászni, azóta valahogy úgy érzem, hogy sokkal inkább a család része. Eleresztem a nappaliban, itt-ott eldugok pár játékot (lefertőtlenített, használaton kívüli távirányító, meg persze az USB hosszabbító), aztán elzúz fél napig. Ül, dumál, piszkálja a széket, kapcsolgatja az x-boxot. Az utóbbi napokban kicsit mintha rosszabb lenne a kedve, többször kiabál, elégedetlenkedik, de persze a nátha miatt is lehet. Többet is sír, mert állandóan beveri magát valahova, arcra esik, eldől, állandóan koppan a feje. De nagyon érdekes, ahogy alakulgat az önálló akarata, meg hogy megy, felfedez, kinyújtott nyelvvel koncentrál. Bár lehet, hogy csak a taknyát nyalogatja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr7812168850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása