Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.01.14. 22:37 AnnGel

Mindenféle izgalmakba'

Volt ugye az, hogy a gyerek elkezdett 6 előtt kelni, gyaníthatóan azért, mert kialudta magát, ezért kisakkoztam, hogy egy-másfél órával később fektessem. Eleinte ugyanúgy korán kelt, de legalább láttam rajta, hogy álmos, és bíztam benne, hogy ha ennyire álmos, akkor csak tovább alszik egyszer csak. És igen, sikerült, pár napig 7 körül kelt.

Majd.

Fél 5-kor. 4-kor. De csak enni, majd visszafeküdt, és 7 körül kelt. Nagyon meglepett, nem gondoltam, hogy éhség miatt kelne fel, azt hittem először, hogy biztos a radiátor pattogott. Vagy felső szomszéd matat. Fázik. De nem, tök csend van, forgalom nincsen, építkezés szemben még nem indul be. Szobájában 22 °C, adtam rá vastagabb pizsamát is. Volt olyan, hogy szoptattam, de nem aludt vissza, kapott még tápot, evett, aztán elaludt. Ma kipróbáltam, hogy tápot kap hajnalban is, hogy lássam, mennyit eszik, és tényleg bever egy teljes adagot, meg utána reggel is a normál reggeli idejében.

Mivel utolsó étkezésként tápszert kap, és még mindig az újszülötteknek valót kapta, ezért ma vettem neki 2-eset, amit 6 hónapos kor felett ajánlanak. Baromi kíváncsi vagyok, hogy mit lép erre a gyerek. Az izgatottságtól aludni is alig fogok tudni, ez így azért eléggé kontraproduktív.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr7412126491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása