Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.06.21. 22:16 AnnGel

Három hét

Eddig jól haladunk, továbbra is van egy aranyos és nyugodt lányom, már legtöbbször meg tudom mondani, mi a baja, illetve meg tudom nyugtatni én is, a férjem és az anyám is. Éjszaka persze még felkel, de hamar visszaalszik kaja után, utána pedig alszik annyit napközben, hogy én is bepótoljam. Csak ne romoljon el, eddig annyira jól megy minden.

Amúgy minden nap prezentál valami új fícsört, pl tegnap vettük észre, hogy követ minket a tekintetével. Illetve időnként nekiáll teli szájjal mosolyogni, teljesen odáig vagyok érte. Jó, nem kell magát megerőltetnie ahhoz, hogy bájosnak találjam. Még akkor is cuki, mikor összefossa magát, ami tuti csak a hormonok meg ösztönök miatt van így. De akkor is <3.

Férjemmel a kéthetes apaszabija alatt befejeztük a Once Upon-t, aztán bedaráltuk a Wayward Pines-t. Imádtam az első évad első felét, amíg még WTF van, a második fele sem volt rossz, de miért van második évad belőle, ó jaj. Nem tudom, miért nézzük, folyamatosan csak belekötünk. Inkább Orange is the new blacket kéne néznem, még mielőtt elspoilerezi az internet.

BTW a horgolt figurák pedig túlélték a centrifugát is.

Ja és persze mostantól fogva rövidülnek a nappalok, úristen, mindjárt itt a tél!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr178830356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quetzcotla 2016.06.22. 10:07:56

...winter is coming.

(nem birtam megallni)
süti beállítások módosítása