Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.03.31. 00:15 AnnGel

Coraline és a titkos ajtó 3D

Címkék: ajanlo

coralineSzerdán hosszas szervezés után eljutottunk a Corvin moziba, ahova mint kiderült, véletlenül a 3D-s vetítésre foglaltam jegyet (mást nem is adnak ott), így kényelmetlen szemüvegben, de plusz élményt várva ülhettük végig a 90 perces animációs filmet.

A történet egy lányról szól, aki új házukban talál egy ajtót, amögött pedig egy másik világot, más szülőkkel, izgalmasabb elfoglaltságokkal, jobb játékokkal. Mivel a saját világában eléggé unja magát, egyre több időt tölt itt, míg rá nem jön, hogy új anyjának csak azért kell ő, hogy elcsábítsa és felfalja a lelkét. Coraline szabadulni próbál, de közben szülei fogságba esnek, így arra kényszerül, hogy játsszon: az életükért. A történetről talán elég is ennyi, főleg, hogy már itt is írtam a könyvről, szóval lássuk a filmet.

Ami a legjobb: az első jelenetben egy kezet látunk, mely éppen felszabdal, kibelez, majd újratöm és kicsinosít egy játékbabát. Ez olyan hatásosra sikerült, hogy a rosszullét kerülgetett (jelzem, néztem már Fűrész filmet moziban, szóval edzett vagyok már), a vatta ahogy kifordul egy játék száján keresztül... hatásos. A történetet kicsit átdolgozták, kerültek bele új szereplők, de ez nem rontott rajta semmit, a látvány a helyén volt, hasonlónak képzeltem a házat és a szereplőket a könyv alapján.

A 3D hatás semmit nem tett az élményhez, leszámítva talán két jelenetet. Jó lenne már egy olyan filmet is megnéznem, ami kifejezetten erre van kihegyezve (volt szerencsém a T-Rexhez is, ehh), az eddig tapasztalatok nem igazán győztek meg (főleg nem ennyi pénzért).

Nade aki szereti Gaimant, a rémálomszerű meséket és a gombszemű babákat, az nézze meg, de ne költsön a 3Dre, nem éri meg. Vagy inkább csak olvassa el a könyvet, közhely, de tényleg jobb (és még rövid is, nem fog sokkal tovább tartani, mint maga a film).

(Trailer)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr495159824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása