Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.09.29. 10:02 AnnGel

Gyomorgörcs a köbön

Címkék: szenved

Miért vagyok ideges, mikor már minden el van döntve? Most már nem változik semmi, nem tehetek semmit.

Ideges ember nincs, csak hülye.

Idegeskedni nem más, mint mások faszsága miatt magadat büntetni. (bár ez most pont nem illik erre a szituációra)

Ha este örömmámor lesz, akkor azon fogok csondálkozni, hogy miért is volt ez a felhajtás, hiszen sikerült, és felesleges volt az izgulás, hiszen. Ha pedig nem... akkor nem.

Ófaszom.

(ja amúgy nyelvvizsgáról (is) van szó. 7 óra múlva eredmény)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr75686756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása